Ofte stillede spørgsmål
Vi pakker og sender løbende.
Levering er ca 1-3 hverdage
Vi har desværre ikke mulighed for at tilbyde at udskyde afsendelsen af din ordre. Når en ordre er gennemført, så bliver den pakket og sendt afsted fra os inden for den satte leveringstid.
Du kan læse mere om fortrydelsesret og retur lige her: https://justonemorerow.dk/salgsogleveringsbetingelser/
Vi tjekker samtlige indfarvninger og sørger for at hver bestilte farve modtages i samme indfarvning for hver ordre. Nogen gange har vi lav lagerstatus og kan derfor ikke nødvendigvis levere samme indfarvning for en bestilt garnfarve. I disse tilfælde kontakter vi dig først. Vi kan desværre ikke garantere, at vi har mere af samme parti som sidst du bestilte.
Vi tjekker gerne indfarvninger og gør hvad vi kan for at efterleve dit ønske.
Hvis du ønsker en specifik indfarvning, så skriv gerne dette i bemærkningsfeltet til din ordre.
Skriv også hvad du ønsker der skal ske med din ordre, hvis vi ikke har den ønskede indfarvning.
f.eks.
“ Drops Baby Merino beige uni colour 17 indfarv. 6895, annuller ordre hvis i ikke har ”
eller
“ Drops Baby Merino beige uni colour 17 indfarv. 6895, men send det i har ”
Hvis du ikke følger ovenstående format, kan vi ikke stilles til ansvar for eventuelle misforståelser.
Det er derfor vigtigt du formulerer dig klart, tydeligt og kortfattet.
Bestil kun det det antal du skal bruge.
OBS! Bemærkningsfeltet til ordren er begrænset ifht hvor meget tekst vi får med videre til pakketeam.
Begå dig derfor kort i mængden af tekst du skriver i feltet.
Hvis du ikke skriver hvad der skal ske med din ordre i så fald, at vi ikke har den specifikke indfarvning, så bliver din ordre sendt afsted uagtet. Vi kan ikke ændre på din bemærkning, når du først har bestilt. Læs evt. mere under “om os” eller i “ofte stillede spørgsmål”
Vi kan ikke efterfølgende tilføje eller ændre på den bemærkning / note der er på din ordre. Det er vigtigt du skriver det på ordren.
Fragt med levering til pakkeshop koster 45 kr
Fragt med hjemmelevering koster 63 kr
Fri fragt med levering til pakkeshop på ordre fra 499 kr
Vi anvender PostNord som fragtfirma
Vi har desværre ikke mulighed for at tilføje varer eller slå flere ordrer sammen. Hvis du ønsker at annullere en ordre, så tag kontakt til os hurtigst muligt på hello@justonemorerow.dk så undersøger vi altid gerne om dette er muligt.
Vi har desværre ikke mulighed for at tilbyde afhentning af ordrer fysisk på vores lager.
Du er velkommen til at sende os en email på hello@justonemorerow.dk
Vi svarer så hurtigt det er os muligt inden for almindelig kontortid.
Nogen gange er en pakke desværre forsinket. Hvis du har fået besked om at din pakke er sendt afsted fra os, men ikke har fået yderligere besked fra PostNord inden for 3 hverdage efter pakken er sendt, så er det hurtigste at efterlyse pakken direkte hos PostNord.
Efterlys din pakke hos Post Nord:
https://kundeservice.postnord.dk/s/article/9487jeg-har-ikke-modtaget-min-pakke-hvad-gor-jeg-da-PrivateExternal?language=da
Reklamation på forsendelse af pakke hos PostNord:
https://kundeservice.postnord.dk/s/reklamation?language=da
Dette skyldes ofte en forkert indtastet email adresse. Send os en email på hello@justonemorerow.dk med dit ordrenummer, så skal vi nok finde din ordre frem 🙂
Ordrenummeret står på skærmen på hjemmesiden, når du har gennemført din bestilling.
Nogen gange kan lagerstatus på en given vare være lav. Du kan derfor ikke lægge flere varer i kurven end dem der er på lager.
Hvis en vare du gerne vil købe er udsolgt, så har du mulighed for at skrive dig op til en email notifikation i bunden af varesiden for den udsolgte vare. Så får du besked, så snart vi får den givne vare tilbage på lager.