Kontakt
Læs meget gerne på forhånd om dit spørgsmål evt. allerede er besvaret herunder se: “Ofte stillede spørgsmål” og ellers er du velkommen til at skrive til os på hello@justonemorerow.dk . Bemærk gerne, at vores email ikke er en åben chatfunktion. Vi svarer så hurtigt, som muligt.
Vi har desværre ikke mulighed for at tilbyde telefonisk support
- Kan jeg ændre eller annullere min ordre?
Vi har desværre ikke mulighed for at tilføje varer eller slå flere ordrer sammen. Hvis du ønsker at annullere en ordre, så tag kontakt til os hurtigst muligt, så undersøger vi altid gerne om dette er muligt. Kan jeg få en specifik indfarvning på mit bestilte garn?
Vi tjekker gerne indfarvninger og gør hvad vi kan for at efterleve dit ønske.
Hvis du ønsker en specifik indfarvning, så skriv gerne dette i bemærkningsfeltet til din ordre.
Skriv også hvad du ønsker der skal ske med din ordre, hvis vi ikke har den ønskede indfarvning.
f.eks.
“ Drops Baby Merino beige uni colour 17 indfarv. 6895, annuller ordre hvis i ikke har ”
eller
“ Drops Baby Merino beige uni colour 17 indfarv. 6895, men send det i har ”
Hvis du ikke følger ovenstående format, kan vi ikke stilles til ansvar for eventuelle misforståelser.
Det er derfor vigtigt du formulerer dig klart, tydeligt og kortfattet.
Bestil kun det det antal du skal bruge.
OBS! Bemærkningsfeltet til ordren er begrænset ifht hvor meget tekst vi får med videre til pakketeam.
Begå dig derfor kort i mængden af tekst du skriver i feltet.
Hvis du ikke skriver hvad der skal ske med din ordre i så fald, at vi ikke har den specifikke indfarvning, så bliver din ordre sendt afsted uagtet. Vi kan ikke ændre på din bemærkning, når du først har bestilt. Læs evt. mere under “om os” eller i “ofte stillede spørgsmål”
Vi kan ikke efterfølgende tilføje eller ændre på den bemærkning / note der er på din ordre. Det er vigtigt du skriver det på ordren.
- Hvornår bliver min ordre leveret?
Vi pakker og sender løbende. Levering er ca 1-3 hverdage - Kan i sende min pakke, når jeg kommer hjem fra ferie?
Vi har desværre ikke mulighed for at tilbyde at udskyde afsendelsen af din ordre. Når en ordre er gennemført, så bliver den pakket og sendt afsted fra os inden for den satte leveringstid. - Hvordan sender jeg retur?
Du kan læse mere om fortrydelsesret og retur lige her: https://justonemorerow.dk/salgsogleveringsbetingelser/ - Får jeg samme indfarvning på mit bestilte garn?
Vi tjekker samtlige indfarvninger og sørger for at hver bestilte farve modtages i samme indfarvning for hver ordre. Nogen gange har vi lav lagerstatus og kan derfor ikke nødvendigvis levere samme indfarvning for en bestilt garnfarve. I disse tilfælde kontakter vi dig først. Vi kan desværre ikke garantere, at vi har mere af samme parti som sidst du bestilte. - Hvad koster fragt?
Fragt med levering til pakkeshop koster 45 kr
Fragt med hjemmelevering koster 63 kr
Fri fragt med levering til pakkeshop på ordre fra 499 kr
Vi anvender PostNord som fragtfirma - Kan jeg hente min ordre på jeres lager?
Vi har desværre ikke mulighed for at tilbyde afhentning af ordrer fysisk på vores lager. - Hvordan kommer jeg i kontakt med jomr ?
Du er velkommen til at sende os en email på hello@justonemorerow.dk
Vi svarer så hurtigt det er os muligt inden for almindelig kontortid. - Hvad er jeres telefonnummer?
Vi har desværre ikke mulighed for at tilbyde telefonisk support - Jeg har ikke modtaget besked fra PostNord?
Nogen gange er en pakke desværre forsinket. Hvis du har fået besked om at din pakke er sendt afsted fra os, men ikke har fået yderligere besked fra PostNord inden for 3 hverdage efter pakken er sendt, så er det hurtigste at efterlyse pakken direkte hos PostNord. - Efterlys din pakke hos Post Nord:
https://kundeservice.postnord.dk/s/article/9487jeg-har-ikke-modtaget-min-pakke-hvad-gor-jeg-da-PrivateExternal?language=da - Reklamation på forsendelse af pakke hos PostNord:
https://kundeservice.postnord.dk/s/reklamation?language=da - Hvorfor har jeg ikke modtaget en ordrebekræftelse?
Dette skyldes ofte en forkert indtastet email adresse. Det kan også skyldes at den er havnet i spamfilter i din email. Tjek altid gerne der 🙂Ellers skriver du til os på hello@justonemorerow.dk med dit ordrenummer, så skal vi nok finde din ordre frem. Det er vigtigt du har gemt dit ordrenummer.
Ordrenummeret står på skærmen på hjemmesiden, når du har gennemført din bestilling.
- Jeg kan ikke lægge nok varer i kurven?
Nogen gange kan lagerstatus på en given vare være lav. Du kan derfor ikke lægge flere varer i kurven end dem der er på lager. - Hvornår får i varer hjem igen?
Hvis en vare du gerne vil købe er udsolgt, så har du mulighed for at skrive dig op til en email notifikation i bunden af varesiden for den udsolgte vare. Så får du besked, så snart vi får den givne vare tilbage på lager.
Nyheder fra jomr.dk
vær den første til at få nyheder om spændende kampagner og nye varer
Når du tilmelder dig vores nyhedsbrev vedstår du samtidig at du har læst og accepteret vores persondatapolitk
læs dem lige her
Om os
Vi er en lille familieejet garnbutik, som elsker det kreative og farver, når det kommer til hækle og strik. De kreative projekter sætter kulør på hverdagen. Det kan være ren meditation at sætte sig ned efter en lang dag og gå igang med sine syslerier. Mulighederne for de kreationer, man kan skabe med garn, er uendelige. Vi synes, det er sjov at udfordre det konventionelle og sætte sit helt personlige præg på håndarbejdet.
Vores lille maskot uglen, som du måske har bemærket, hedder Fylki. Fylki betyder “række” på færøsk og deraf vores navn “Just One More Row”, altså bare lige een række mere. For det er jo nu engang sådan det er, når vi sidder og hygger os med vores hækle- og strikkeprojekter. Man kan næsten ikke lægge det fra sig igen, for man kunne jo bare liiiige hækle/strikke een række mere